сряда, 16 март 2011 г.

С Фигурин кожата се стегна и стриите изчезнаха

Здравейте! Аз се казвам Анастасия Дончева, на 35 години от Пазарджик.

Като дете не бях много слаба, но не бях и пълна. В пубертета малко напълнях, но с леки ограничения на тестените изделия и сладкишите успявах да поддържам фигурата си.
Всичко се промени, след като родих сина си. Сега той е вече на 5 години.

Още по време на бременността качих доста килограми. Не се притеснявах много, защото се надявах, че след раждането лесно ще си възвърна предишната форма. Обаче не се оказа толкова лесно и просто. Година след като родих сина си, още бях дебела и с отпусната кожа. Най-зле беше в областта на корема и бедрата. Кожата ми беше цялата на ивици. Притеснявах се да се съблека по бански. Не помагаше и целият бански костюм, той не прикриваше бедрата.

Реших да захвана някаква диета. Започнах, свалих няколко килограма, но с кожата проблема се влоши, тя провисна още повече. Вече даже и в огледалото не смеех да се погледна. Една вечер, след като сложих детето да спи, се заех да търся решение на проблема си в интернет.

Така попаднах на Фигурин. Пих Фигурин четири месеца, резултатът беше: свалени 13 килограма и перфектна кожа. Кожата в областта на корема се стегна, стриите изчезнаха.

Няма коментари:

Публикуване на коментар