четвъртък, 14 април 2011 г.

Фигурин е идеален за тези, които водят заседнал живот

Здравейте на всички, които искат да решат проблемите си с теглото и заседналото ежедневие. Аз съм Димитър Ванев, на 28 години, от Поморие.

Приятели ми препоръчаха преди 2 месеца да си купя Фигурин и оттогава не спирам да го пия, защото се чувствам добре.

А ето как беше преди това. Аз съм компютърен специалист. Завърших специалност „Компютърни системи и технологии” в Техническия университет във Варна. По време на следването използвах възможността да си усъвършенствам на максимум уменията с компютърните програми и поддържането на компютрите. Това ми даде възможност да намеря работа още по време на обучението си и да се изградя като много добър специалист, но доведе до сериозна заседналост.

По 12 и повече часа на ден стоях пред компютъра и се взирах, отделяйки само по минута-две да отида до хладилника, да си направя сандвич или кафе, които съответно консумирах пред компютъра, тъй като нямаше време за губене. В резултат натрупах 10 излишни килограма и започнах да се чувствам като лоена топка.

За мое щастие имам добри приятели, които се погрижиха за мен, като ми дадоха информация за Фигурин. Бързо се ориентирах по интернет как и откъде да го купя. Сега свалих излишните 10 килограма и се чувствам добре, защото здравето струва много повече от 40 лева. Толкова ми излезе Фигурин, защото си поръчахме заедно с един приятел и се възползвахме от промоцията на фирмата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар