сряда, 27 април 2011 г.

Пълните момичета могат да се доверят напълно на Фигурин

Здравейте! Казвам се Атанаска Желева. Фризьорка съм. В моята професия общуваш с много хора, предимно жени. Говорим си за всичко, бях чувала за какви ли не диети и начини за отслабване, но това, което ми каза една клиентка за Фигурин, направо ме изненада и впечатли страшно много.

Аз познавам това момиче съвсем отскоро - в момента изглежда прекрасно, слаба с елегантна и стегната фигура. Тя ми разказа, че преди е била с 15 килограма отгоре и с отпусната фигура. Трудно ми беше да повярвам в това, но момичето даже ми показа една стара нейна снимка. Това напълно ме убеди в истинността на разказа й.

Та тази моя клиента с Фигурин за 6 месеца е изваяла тази красива фигура, при това, както тя ми каза, без да спазва диети или да тренира нещо.

Всичко това се е случило преди около година, изминали са 6 месеца, откакто не пие Фигурин, и тя продължава да изглежда страхотно.

Пиша ви, защото момичето е много срамежливо и едва ли ще сподели своята история, а на мен ми се стори добра идея да го направя вместо нея.

Нека младите момичета да знаят, че могат да се доверят на Фигурин. При мене идват много млади хора, които определено имат нужда от Фигурин.

Препоръчвам го на всичките си клиенти, които имат нужда от това. Даже започнаха да се шегуват с мен, че трябва да получавам процент от печалбите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар