петък, 21 януари 2011 г.

Ефектът от Фигурин е перфектна и стройна фигура


Привет! Пише ви Симона Николаева от град Нова Загора.

Поръчах Фигурин, след като прочетох в интернет всички отзиви за него. Бях силно впечатлена, писмата бяха от много различни хора и всички бяха доволни от него. Освен, че са постигнали основния ефект на Фигурин – отслабването - хората споделяха как Фигурин им е помогнал и за премахване на целулита, подобряване на обмяната на веществата и много други неща.

Нямаше как да не повярвам, отзивите бяха на истински хора, със снимки, имена и всичко останало. Поръчах продукта, изпълнена с големи надежди. В този момент бях притеснена финансово, но взех назаем от майка ми пари. Толкова бях нетърпелива да усетя действието на Фигурин. Не можех даже да изчакам и деня за заплата - работя като сервитьорка в едно квартално заведение.

Още щом пристигна пратката, веднага се заех да приготвям отварата. Внимателно прочетох приложената листовка в кутията и стриктно спазих указанията. Първата седмица не забелязах никаква промяна освен, че „лютият“ ми апетит беше изчезнал. Хранех се съвсем нормално. Не се лишавах от нищо, не се въздържах от любимите си лакомства, ядях колкото и каквото исках, но както и другите в сайта споделяха, Фигурин беше започнал да действа на апетита ми.

Вече минаха два месеца от първия ден, когато започнах да пия Фигурин. Ефектът е главозамайващ – тежа с 5 кг по-малко, нямам стрии или целулит по тялото си и се чувствам великолепно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар