четвъртък, 6 януари 2011 г.

Фигурин е идеален продукт за перфекционисти като мен

Привет! Името ми е Теменужка Атанасова и съм на 26 години. Най-големият ми недостатък е, че съм прекалено голяма перфекционистка. Откакто се помня, правя опити да съм перфектна във всяко едно отношение – в учението, в работата, спорта и дори в поддържането на хубаво тяло. По принцип нямам проблем с килограмите, но това лято реших, че имам нужда от повечко почивни дни. Взех си отпуска и след 1 месец забелязах, че тялото ми се променя. От толкова почиване и висене по заведенията и пред телевизора бях качила 5 килограма, а това за мен са ужасно много тлъстинки.

Междувременно се върнах на работа, бях затрупана със задачи и нямах никакво време за спорт. Почнах да се ровя в нета, за да видя с какво мога да заменя любимия ми спорт – плуването.

Тогава попаднах на чая Фигурин. Хората, които са го пили, пишеха, че са много доволни и ефектът е сравнително бърз. Но нещото, което ми направи най-силно впечатление, е, че Фигурин изчиства организма от токсините, защото е изцяло на билкова основа. Веднага си го поръчах, почнах да го пия сутрин и вечер.

За около месец и половина съм смъкнала 5 килограма и вече съм по-спокойна. Продължавам да си върша работата с усмивка, пия чайчето и не се ограничавам много, когато вляза в магазина. След няколко дни мисля пак да си поръчам Фигурин, защото е идеален продукт за перфекционисти като мен. Чаят за бързо отслабване хем извайва тялото ми, хем организмът ми не задържа никакви токсини. Това не е ли прекрасно?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар