четвъртък, 3 февруари 2011 г.

С Фигурин отслабнах с 12 кг за три месеца

Здравейте, казвам се Радослав Янев, на 51 години съм и живея в Хасково.
Като повечето мъже, и аз на определен етап от живота си започнах да трупам мазнини и си „отглеждам” коремче. Не знаех какво да правя, затова се понесох по течението и продължавах да пълнея по малко. Всяка година установявах, че съм “пораснал” с 2 кг.

Но когато посетих личния си лекар за поредните годишни прегледи, се оказа, че имам завишени нива на холестерола и високо кръвно. Той ме посъветва да отслабна. Според него това е основната причина за здравословните ми проблеми. Беше прав, но как се пази диета?! Лесно е да се каже „Отслабни!”, но трудно е да се направи. Само при мисълта за диета, огладнявах. Какво ли щеше да е, ако започна наистина да я спазвам. Оставих диетата като краен вариант. Реших да потърся друг начин, в интернет, разбира се.

Така попаднах на сайта на Фигурин. Доста четох и се убедих в сериозността на продукта и неговата ефикасност. Там имаше публикувани и мнения на хора, използвали Фигурин и доволни от резултата. Поръчах.

Ефектът беше удивителен. За три месеца бях намалил телесната си маса с 12 кг. Това ме устройваше напълно, но продължавам да пия Фигурин, профилактично.

Няма коментари:

Публикуване на коментар