четвъртък, 22 декември 2022 г.

Какво се пие при запек и с кое лекарство е най-лесно. Действие на комбинацията Фигурин

Какво се пие при запек? Вижте какъв е личният опит на човек, успял да се справи с проблема в описание на цялото му ходене по мъките

Ето това интересно писмо до сайта ни от Марин Георгиев от Добрич. Публикуваме с минимална редакция.
Най-лесно е да се отиде до аптеката и да се купи вълшебно хапче срещу запек. Но няма такова.

Ако имаше, в аптеката щяха да продават само него, а не милион таблетки, капсули, свещи, течни парафини, рицини и какво ли не още. Всяко средство е индивидуално и всеки от нас е индивид. Едно ще помогне на теб, но на мен няма да ми подейства. Или ще ми създаде други проблеми.

Искам да кажа, че който периодично се запича, да си направи труда да изпробва разни средства и да намери своето.
Например ако ме питате за най-бързото лечение на запек, ще кажа – клизмата. Правиш я и след минути си готов. Само че на следващия ден пак се запичам. Затова за мен най-бързото лечение на запека е да се намери причината му – заболяване ли ще е, лоши навици ли, някаква храна ли... Да се види какво го прави.
Вижте и ТОВА: Кое е най-хубавото лекарство против запек?
Много простички средства помагат при запек, да ви кажа. Всички растителна масла например – олиото, зехтина... Най-добре е рициновото. Лично изпробвано! Може да се купи на капсули, а ако не се гнусите от мазно, може течно, с лъжицата. Първата ми реакция навремето беше, че няма подобна гадост. Затапвах го с лимонов или портокалов сок.

Пие се вечер, а сутринта в 5-6-7 часа имаш покана за WC-то. При това за един път, най-много за два се изкарва всичко.
Съвет! Не се оставяте и след като си решите проблема. Всяка сутрин – лъжица растително масло. И да се изпразват червата по едно и също време. Прочетете за Аюрведа, определете типа конституция на своето тяло и си намерете подходящия начина за хранене. Всички болести идват от затормозяване на стомаха.

Аз много уважавам и хомеопатията. Взимал съм Бриония. Тя е подходяща, когато изпражненията са втвърдени, а коремът се е подул. При издуване и газове обаче по-добре е Ликоподиум. При болки в корема – Нукс вомика. Доста хомеопатични лекарства има за запек. Ще трябва някой специалист да ви каже кое точно трябва да взимате.

Шуслеровите соли също помагат. Ако не ви притесняват парите, защото излиза по-скъпо с тях. Комбинацията е от номера 10, 8 и 7, а всяко шишенце е към 10 лева. Иначе се пият в същия ред – номер 10 е сутринта, 8 – на обяд и №7 – на вечеря, по 5 таблетки. Аз ги топя под езика.
За дългосрочно лечение аз лично предпочитам билките. В България имаме много. Каквото и да хванеш, ще ти помогне. Например копривата. Нея я варя на силна отвара – една лъжица на голяма чаша вода или 1 ½ чаша. Пие се целия ден. Харесва ми, защото меко въздейства на червата.

Коренът от глухарче много помага. И него го варя като копривата, същите пропорции и начин на пиене.
Много харесвам касиса, защото не само оправя запек, но и стомаха, червата, всичко. Него или го варя, или го правя на сок. Разхлабването идва почти веднага. Сушеният касис го накисвам и пия водата.
Семето на лена го препоръчвам с две ръце. 1 малка лъжица на чаша вода. Оставям го да набухне за 4-5 часа. После водата я изпивам, а семето го изяждам – или с лъжицата чисто, или с мляко.

Сега вече не варя отвари, защото започнах да купувам Фигурин – чай от 20-30 различни билки. Той се препоръчва при разстроен метаболизъм, изчиства тялото от отлагания, включително и червата. Има и очистващо действие – буквално изкарва старото съдържание от червото.
В него има и глухарче, и коприва, и други билки, които отдавна си ползвам за разхлабване. Но са сложили и някои, за които не съм се сещал - цикория, хвощ, върбинка, резене, камшик и други хубави билки. Всичките са уникални не само за запек, но цялостно изчистват и енергизират.

Първия път пих Фигурин 1 месец, без прекъсване. Пак видях, че от Природата по-голямо няма. Билковото си е билково! Всичко се случва гладко, без бой. Няма болки, няма насилие над организма. Аз не приемам насилието над червата и затова предпочитам билковите средства. То ако е въпросът, правиш клизма. Но билките работят отвътре и балансират всичко, така че следващия път да не се получи запек.

Друго удобно на Фигурин е, че го поръчвам вкъщи, без да плащам доставка. Ако имам повечко пари, поръчвам две кутии, за да използвам отстъпката. Една кутия е за 1 месец, ако се пият по 3 чая на ден. Аз по толкова пия, само когато ми са се изострили заболяванията. Иначе по друго време - един сутрин със закуската. Тогава кутията ме изкарва 3 месеца.

Ще съм ви признателен, ако публикувате на вашия сайт писмото ми. Така ще помогна на други хора. Ще ви помоля и да изгладите тук там, ако нещо съм писал неправилно, вие сте специалистите по писането. Благодаря и да сте здрави!
Марин Георгиев, Добрич

Няма коментари:

Публикуване на коментар