неделя, 3 октомври 2010 г.

Фигурин ми помогна да се възстановя след травма

Здравейте! Казвам се Стилиян Бойчев. Може да се каже, че допреди година бях запален фитнес маниак. Нямаше ден, в който да не посетя залата. За нещастие, повреден механизъм затисна крака ми и ме прати в неопределен отпуск. Обездвижването веднага се отрази на фигурата ми и на мястото на релефа се появи отпусната кожа. Ако не беше „Фигурин”, сигурно вече щях да приличам на лоена топка.

От активен мъж със спортен дух, аз се превърнах в човек с гипсиран крак в депресия, който по цял ден е пред телевизора с нещо за ядене в ръка. Гладът беше неконтролируем просто защото организмът ми беше свикнал да поема по над 4000 калории на ден. Отбягвах да се гледам в огледалото – отражението, което виждах, не ми харесваше.

Един ден обаче реших, че така не става. Изписах в Гугъл „ефективно средство за отслабване” и търсачката ме насочи – „Фигурин”. Това ми беше късметът, това поръчах. Не вярвах особено, защото като човек, който познава положителния ефект от физическото натоварване, не смятах, че един билков чай може да ми помогне. Когато започнах да пия „Фигурин” обаче, първо забелязах, че вълчият апетит изчезва. Хранех се редовно, но в разумни граници. След около два месеца тлъстините, които бяха покрили коремните ми мускули изчезнаха, и се показа релефът, който вече бях забравил. След месец ми свалиха гипса и започнах да се раздвижвам. След още един вече бях в залата.

Сега съм в старата си форма, но си мисля, че ако не бях предприел мерки навреме, с фигурата ми беше свършено. Ако бях заприличал на шопар, едва ли щях да имам време и желание да се стягам отново. Така че „Фигурин” е чайчето, което ми показа, че можеш да се поддържаш във форма, без да се потиш ежедневно в залата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар