четвъртък, 22 април 2010 г.

И аз, и майка ми видяхме що е отслабване с Фигурин!


Публикуваме писмото на Миглена с изричното нейно съгласие, заедно със снимките от типа „преди и след”, които тя ни предостави. С очите си можете да видите какъв е ефектът от Фигурин, когато стане дума за отслабване. Можете да се свържете с нея по мейла - meg_mg@abv.bg, но, молим ви, щадете времето й и й пишете само по важни въпроси! Ето го и самото писмо!

"Здравейте! Пише ви Миглена Георгиева на 30 години от Стара Загора. Преди 2 месеца аз и майка ми решихме да откажем цигарите, но само след месец установихме, че сме качили аз 4 кг., а тя – 5. Това не ни хареса, а ни мотивира да търсим средство, с което да се отървем от излишните килограми. Случайно в интернет попаднах на чая Фигурин. Бях приятно изненадана от положителните мнения на другите хора. Споделих с майка ми за чая Фигурин и тя прие. Поръчахме си 2 опаковки на специална цена. Заедно с чая приложихме лека диета.

И така след 25 дни аз тежах с 4 кг по-малко, а майка ми с 3 кг. Много се зарадвахме и си казахме: „Този чай наистина е вълшебен и действа!” На всички хора, които имат проблеми с теглото, аз горещо препоръчвам чая Фигурин!!!!"

Още един случай на отслабване с Фигурин, този на Петър Димитров:

Няма коментари:

Публикуване на коментар