понеделник, 25 октомври 2010 г.

С Фигурин свалих 12 кг, без да спазвам диети

Здравейте! Казвам се Константина Несторова и съм от Пазарджик. Реших да ви пиша, за да споделя колко съм доволна от билковата комбинация „Фигурин”.

Животът ми е много напрегнат, вследствие на което напълнях. Работя само нощни смени и първата ми задача сутрин, щом се прибера от работа, е да си направя чаша ободряващ чай „Фигурин” – билковата комбинация.

Откакто работя на сегашната си позиция, напълнях. Много напълнях. Толкова, че за половин година три пъти ми подменяха униформата, защото все ми ставаше малка. Но моя колежка от дневната смяна ми препоръча „Фигурин”. С негова помощ била свалила 5 килограма за месец.

Реших да опитам, въпреки че не се надявах чак на такива резултати. Да, обаче петте обещани килограма литнаха още първия месец.

Сега вече пия пета опаковка „Фигурин”, т.е. 5 месеца съм на тайната билкова диета. По-слаба съм с 12 килограма. Вече съм почти в нормата, но ако сваля още килограм-два, няма да се разсърдя.

Пак съм си в първата униформа. Доволна съм и се чувствам по-добре. Сякаш дежурствата през нощта ми се струват по-поносими, защото освен всички друго, „Фигурин” ми дава и енергия и сили. Препоръчах го и на колежката ми, която три месеца ходи на тае-бо, за да отслабне, но без ефект. Сега и двете отслабваме с „Фигурин”.

Няма коментари:

Публикуване на коментар