сряда, 20 октомври 2010 г.

Фигурин ме преобрази!

Здравейте, казвам се Сотира Найденова и съм от Силистра. Винаги съм била пълна. Когато бях в гимназията, това много ме притесняваше, но тъй като всичките ми опити да отслабна завършваха с неуспех, се отказах да се боря.

Когато постъпих на сегашната си работа обаче, килограмите в повечко се оказаха огромен проблем. Ако не беше „Фигурин” и последвалото отслабване с 13 килограма, сигурно щях да напусна, защото навсякъде около мен има само колеги-мъже, които не спират да ме гледат и обсъждат в мое присъствие.

Това, че съм пълна веднага се превърна в основна тема на разговор, тъй като други жени в цеха няма. Всички ме гледаха и сякаш си мислеха: „Как може една жена да има сред нас и тя да е дебела”.

Разбира се, това се оказа пагубно за самочувствието ми.

За билковата комбинация ми каза една приятелка, която наистина доста се втали след употребата на „Фигурин”. Каза ми, че има хубава промоция и можем и двете да си поръчаме на по-ниска цена. Опитах и билковият чай наистина се оказа много ефикасен.

С помощта на „Фигурин” обаче постепенно свалих голяма част от килограмите, които ме притесняваха. От 93 сега съм 80 килограма. Имам амбицията да стана 65 и разчитам на „Фигурин” да ми помогне, защото започвам да виждам, че колегите не са безразлични към промяната в мен, и това ми харесва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар