сряда, 17 ноември 2010 г.

Осъществих мечтата си благодарение на Фигурин

Здравейте! Казвам се Даяна Ангелова и съм на 20 години. Живея в град Хасково.

Преди да навърша 16 години, бях слабичка и не се притеснявах от излишните килограми за разлика от много мои приятелки. Винаги съм си мечтала един ден да стана певица и преди няколко години реших да изпробвам късмета си. След много изпратени автобиографии, ми се обадиха от едно заведение и ме поканиха да изпея една песен. Собственикът на ресторанта оцени моите гласови качества и ме прие на работа.

Не след дълго обаче започнах да напълнявам. За няколко месеца качих 13 килограма. Исках да отслабна, пробвах какви ли не диети, препарати, купени от аптеката, но нищо! Продължавах да трупам мазнини и вече се срамувах да изляза пред хората и да пея. Точно тогава една моя приятелка от гимназията ме посъветва да си купя билки, благодарение на които самата тя отслабнала.

Поръчах си Фигурина по интернет и почнах да пия чайчета всеки ден. И колкото и да не вярвах, че ще има ефект, още на третия ден усетих някаква лекота. А след две седмици бях смъкнала 4 килограма, което за мен беше истински празник. Фигуринът ми помогна да върна самочувствието си и най-важното, върна ми вярата, че мога да осъществя мечтата си. Днес се радвам на хубаво тяло, продължавам да пия този вълшебен еликсир и пея пред хората, без да се притеснявам.

Препоръчвам Фигурина на всички хора, които искат да отслабнат бързо. Ефектът наистина е зашеметяващ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар