четвъртък, 25 ноември 2010 г.

С Фигурин отслабнах без диета и със здрав стомах

Здравейте! Аз съм Деляна Петрова, от гр. Костенец. На 21 години съм. От постъпването ми в гимназията до преди половин година ме тормозиха излишните килограми. Сега с помощта на Фигурин съм фина и спокойна.

От притеснение ли или от пубертета, не знам, но с отделянето от роднините и заминаването ми в големия град, животът ми се промени. Никого не познавах в новото си училище, бях сама, без приятели и близки. Хранех се нормално, както преди, но въпреки това, започнах да пълнея. Намалих тестените храни и сладкишите. Ефект нямаше. Оставах си закръглена. Диети не можех да спазвам, защото имах язва. Опитах да увелича физическото натоварване. Всяка вечер, навлечена, за да отслабна повече, отивах на близкия стадион и тичах до изнемога. Свалих за два месеца едва 3 кг. Това не ме устройваше, трябваше да сваля поне още пет. Продължавах да тичам на стадиона, но не продължавах да отслабвам.

Реших да потърся друг начин, с който без диети да отслабна. Изглеждаше ми невероятно да открия такъв, но не се отказвах да търся. Много исках да си върна фигурата и отново да изглеждам добре с къси блузки и тесни панталони. Дотегна ми да се прикривам с раздърпани и дълги пуловери.

Щастието ми се усмихна, един ден случайно открих Фигурин в Интернет. Без да се замисля дори, го поръчах и се заех да го пия. Слава бога, Фигурин не ме разочарова. Сега след 3 месеца съм точно 50 кг. Без диета и със здрав стомах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар