четвъртък, 2 декември 2010 г.

Фигурин ме направи най-щастливата абитуриентка

Здравейте! Казвам се Лиляна Декова, на 20 години, от гр. Раднево. Страдам от пълнотата си, откакто навлязох в пубертета. Не правех нищо по въпроса, докато не дойде края на XII клас. Тази година беше абитуриентският ни бал, който всички очаквахме с огромно нетърпение. Завършвахме един етап от живота си и най-важното - край на тъпото даскало. Неусетно зимата отмина, дойде пролетта и всички започнахме да се оглеждаме за тоалети за бала. Една събота отидохме с нашите до Стара Загора, най-близкия до нас голям град. Тази събота никога няма да забравя. Беше ужасен за мен ден. Каквото и да пробвах, ми стоеше зле, с тези рокли изглеждах по-пълна, отколкото бях в действителност. В един бутик забелязах една прекрасна тюркоазена рокля. Не можех да отделя очи от нея, но осъзнавах, че не е за моята „елегантна” осанка. Равносметката за мен след обиколката на магазините беше, че ако искам на бала да изглеждам добре, трябва да отслабна, но как? Майка ми не даваше и дума се издума за диети. Изненадах се много, когато след около 10 дни майка ми се върна от работа с едно пакетче Фигурин. Милата ми майчица, забелязала е колко страдам. Много се зарадвах, знаех, че мама няма да ме кара да пия нещо вредно. До бала оставаше месец и половина. Не се помайвах, а веднага си приготвих чая според указанията. За бала бях отслабнала със 7 кг, бях облечена, разбира се, с тюркоазената рокля, която бях харесала на пролет. Фигурин ме направи най-щастливата абитуриентка. След бала продължих да пия Фигурин. Сега съм с 12 кг по-слаба. Вече не пия Фигурин, а все още съм слаба.

Няма коментари:

Публикуване на коментар