вторник, 7 декември 2010 г.

Фигурин ми помогна да се чувствам лека, енергична и много щастлива

Здравейте! Казвам се Ваня Господинова. На 42 г. съм, от Костенец.

Искам да ви пиша, че Фигурин е страхотно ефикасно и полезно средство за отслабване. Още на третия ден след като започнах да пия Фигурин, апетитът ми намаля. Не съм гладувала, хапвах, но в умерени количества. Физически не съм се натоварвала. Не съм фенка на гимнастиката. Предпочитам да се предвижвам с автомобил, а не да “вея крачоли” по улиците.

Така за четири месеца без диети, изтощителни упражнения, само с чаша отвара Фигурин преди хранене успях да отслабна с 13 кг. Килограмите се топяха постепенно. Може би и затова кожата ми не се отпусна, напротив, прибра се и не ми се появиха стрии. Целулитът започна да изчезва.

Чувствам се лека, енергична и много, много щастлива. Разбрах, че билковата комбинация, освен че помага при отслабване, тонизира и целия организъм. Препоръчвам Фигурин на всичките си познати с наднормено тегло, щом Фигурин помогна на мен, ще помогне и на тях.

И най-важното, вече три месеца не пия Фигурин и се храня нормално, но не съм качила. Запазих теглото, което достигнах с помощта на Фигурин. Освен това, изчезна целулитът, който ме притесняваше от години.

Няма коментари:

Публикуване на коментар