четвъртък, 16 декември 2010 г.

С Фигурин изчезнаха стриите и целулитът

Здравейте, пише ви Иванка Койнарска. Пиша от името на цялото семейство. И двамата със съпруга ми усетихме благоприятното действие на Фигурин.

С ежедневните грижи и със застоялия си начин на живот с Даниел започнахме да пълнеем. Не беше само това причината, и двамата обичахме да си похапваме. След обилната вечеря, винаги се грижех да има и десерт на масата. Така за няколко години и двамата се закръглихме.

Аз бях тази, която поръча Фигурин. За него научих от една колежка. Разказа ми как зълва й след раждането напълняла много и успяла без диети да отслабне. Отслабнала само с Фигурин. Проучих как да си го закупя и без никакво съмнение поръчах.
Даниел ми се подиграваше, че с чай не може да се отслабне, но след месец се убеди, че Фигурин наистина действа. Поиска и на него да поръчам. Така приготвях отвара и за двамата.

Продължавахме да се храним по същия маниер, с тази разлика, че от само себе си намалихме големината на порциите. Апетитът ни беше намалял. Обаче не се лишавахме от десерт.

За три месеца аз отслабнах с 12 кг, а Даниел - с 14 кг. Забелязах, че стриите и целулитът, които имах, започваха да изчезват, кожата ми ставаше гладка и нежна, както преди раждането.

Няма коментари:

Публикуване на коментар