сряда, 10 ноември 2010 г.

С Фигурин свалих 24 кг без диети и спорт!


Здравейте! Аз съм Димитър Славков от София и съм поредният в клуба на доволните от „Фигурин”. Моята история е подобна на много от тези, които прочетох тук.

Напълнях драстично на един определен етап от живота си, след което реших, че е крайно време да отслабна. И аз, като много други, разбрах за „Фигурин” именно от този сайт, прочетох, че хората са доволни от ефекта, който оказва продуктът върху целия организъм, и то не само в посока отслабване, но и в посока на подобряване на цялото светоусещане. Затова реших да си поръчам.

Поръчах ударно три дози – хем пари спестих, хем исках да си гарантирам постоянство. Когато започнах да пия „Фигурин”, си помислих, че малко съм се пресилил с трите пакета, но с времето разбрах, че съм постъпил правилно. Започнах да отслабвам бавно. Темпото не ме удовлетворяваше, но резултатите ме радваха.

След първите три месеца тежах със 7 килограма по-малко. Мнозина тук говореха за далеч по-високи резултати, но аз трябваше да се задоволя със седемте. Продължих обаче и за половин година, че и малко по-малко 7-те свалени килограма се удвоиха.
За близо година, без никакви диети и спорт, тежах с 24 килограма по-малко.

Няма как да съм недоволен от ефекта, с който „Фигурин” ме дари.

Няма коментари:

Публикуване на коментар