сряда, 3 ноември 2010 г.

Отслабнах с чудните билки Фигурин и се чувствам прекрасно

Здравейте! Аз съм Катя Колева, на 52 години съм, от Плевен, и искам да ви разкажа колко съм доволна от билките „Фигурин”.

Как да не е доволен човек от себе си, когато една по една постига мечтите си. Аз постигнах една от най-големите си. Отслабнах! НЕ и без чужда подкрепа. Тази подкрепа открих в лицето на „Фигурин”. Опаковката с чудни билки, за които мнозина се чудят и питат какви са.

Аз знам какви са! Вълшебни са, защото те дават стимул на човек да върви към постигане на мечтите си и още нещо. „Фигурин” не само свали теглото ми, опасало тялото ми под формата на паласки и мазни депа, но прочисти и духа ми, даде ми сила да вярвам, че светлото бъдеще е близо до нас, стига да протегнем ръка и ще го хванем.

Допреди месеци аз бях просто Катя, сега съм вече Катя с главно и голямо „К”, тъй като с „Фигурин” разбрах, почувствах и видях, че и аз съм човек. И на мен вече ми отстъпват място на опашката в магазина, и на мен ми предлагат хубавите дрехи, когато тръгна на пазар, и мен мъжете ме забелязват. За четири месеца отслабнах с цели 15 кг, благодарение на „Фигурин”.

Подобна тръпка не бях изпитвала с години, по-скоро с животи.
Сигурно в очите ми вече се чете, че съм щастлива с това, което постигнах. Че вярвам на себе си и на силите си, че с „Фигурин” се научих, че всичко може да се превърне в реалност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар